Aktualności
Ostatni wyskok
1 grudnia 2006r. ruszyła kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Ostatni wyskok”, której celem było zwiększenie liczby osób regularnie zapinających pasy bezpieczeństwa. Kampania była widoczna na billboardach w dużych miastach, a spot kampanii zo...
Czytaj więcejPrędkość zabija
Kolejna edycja kampanii "Prędkość zabija. Włącz myślenie" realizowana była na zlecenie Ministerstwa Infrastruktury, Sekretariatu Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Kreację nowych spotów oraz szczegóły kampanii przedstawiono 3 czerwca 2011 r. na k...
Czytaj więcejZapnij pasy
Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego realizowała kampanię społeczną „Zapnij pasy. Włącz myślenie”, ostrzegającą przed skutkami niezapinania pasów bezpieczeństwa. 20.06 rozpoczęła się zmasowana aktywność w mediach, w tym kampania w TV, radiu i kina...
Czytaj więcejNie jedź na kacu
Kampania „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie". Nagroda Mixx Award dla kampanii społecznej KRBRD "Nie jedź na kacu. Włącz myślenie" Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska po raz piąty w przyznał nagrody MIXX Awards dla najlepszych kampanii rekl...
Czytaj więcejPiłeś? Nie jedź!
Świąteczne działania propagujące bezpieczną i trzeźwą jazdę na polskich drogach 5 grudnia 2008 roku ruszyła kolejna już kampania z cyklu „Piłeś? Nie jedź! Włącz myślenie!”. Tak jak w poprzednich odsłonach jej głównym celem jest przekonanie kierowców do t...
Czytaj więcejPiłeś? Nie prowadź!
7 lipca 2006 r. ruszyła ogólnopolska kampania społeczna przeciwko prowadzeniu samochodu po spożyciu alkoholu „Piłeś – nie prowadź!”. Kampania, organizowana przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego to kontynuacja cyklu działań społecznych „Włącz myś...
Czytaj więcej